kärlekar på återseende.

kom sol, kom vår.
kom iPod och vackra amsterdam, kom varma famnar i småland.

kom svunna kärlekar tillbaka.

lisa och janis.
lisa och janis på strandpromenad.

blomma1.
blomma.

blomma2.

blomma3.

blomma4.
bellisblomma.

shoe-shopping.
shoe-shopping. we like!

vilket träd?
vilket träd är detta? grönskar överallt i amsterdam. vackert!

haru lust?
haru lust eller?

vila.
malin och anna håller en paus i solsken.

pocahontas.
pochahontas?

paus.

puss!
pluta tjejer!

festfina.
malin och jag.

in a rush.
in a rush.

kvällskvist.
kväll längs kanal.

vinstund.
isabelle korkar upp.

stad i ljus.
malin och stad i ljus.

leder paleis.
läder palatset. nice!

house!
på klubb. grymt!

kanal.

bästa vän.
en amsterdambos näst bästa vän. bästisen är vespan.

träd1.

träd2.

parkhäng.
häng i vondelpark.

mer parkhäng.

bus.
bus!

parka.

gränd.
mysig gränd.

konst1.
gatukonst. me like.

konst2.
mera mera!

grillning!
grillning i sävsjö.

buffy.
buffy.

viktor och åsas kille.
viktor och åsas kille.

in motion.
ljus stund.

åsa, emil och jakob.
mysig hög.

diss1.
dissar bäst...

diss2.
...som dissar sist.

och i fler bemärkelser, kom svunna kärlekar tillbaka.

love.
R.


Kommentarer
Postat av: Klåsa

Som jag har längtat efter nya bilder och text från min älskling! Toppen. Amsterdam, dit vill jag!

Love Åsa

Postat av: bettan

Jag vill också till amsterdam! bra second hand eller? Snart ses vi min snäcka! i sthlm!! puss

2009-05-08 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback