feelin´ smart today?

hemska dygn.

punktering.
föll i koma innan klockan nio.
upp med tuppen.
gå till skolan.
inget nätverk.
fel på explorer.
arg på datorn.
godissugen.
åka buss.
bank och lång väntan.

men allting vänder!

mysig promenadväg till skolan.
snälla vänner lovar att laga mitt däck.
paket på posten.
snäll o tålmodig pappa.
datorn botad.
nätverk.
fuck explorer, kör på firefox.
pigg ikväll o snart på väg till volleyboll-turné.
sovmorgon imorn.
kanske utgång idag. (pga. det förra ;) )


utjämnat.
0-0
tv4 - dramaten. weeiiiiihh.


så här ser vägen ut där jag går till skolan...
feelin´ smart today?
... feelin´ smart today? yeah.

pusshaj.

Kommentarer
Postat av: Anton

Vad säger man! Jag saknar dig jättemycket men blir så oerhört lättad att läsa det du skrivit.. Du har verkligen tagit ett stort jäkla kliv som många andra inte skulle vågat, speciellt inte från lilla Sävsjö. Men som du skrev har Sävsjö absolut charm och den kommer alltid finnas kvar.. Likaså för mig!

Kör på och njut av dina nya vännner och det liv du lever nu! You go girl!!

Love U /"Fuck yaaaaa" Hermansson

2007-02-08 @ 19:53:00
Postat av: Åsa

Älskling jag saknar dig sååååå.....
Men det är som sagt galet kul att läsa om dig och det du gör!
Man skulle kunna saga att du är den bästaste dansken jag känner....hihi.
Nej dags att återgå till datorns huvudsakliga funktion idag, lite cad kanske!

Puss puss min gobit

2007-02-12 @ 08:30:47
Postat av: Antoningeborg

Great site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback