kiks-fest.

världsmästarcyklen och jag är inte riktigt sams.
alla hjärtans dag började helt perfekt.
gick bort till georges cyklar o började klappa händerna av glädje när däcket på min 50-talare (?) va lagat.
plötsligt hade jag fått mittt liv tillbaka o flera timmar av transporttid skulle kunna sparas in.
helt fantastiskt.
fast bara fram till cykelturen hem från byn.
ännu en gång hördes pysande luft, o på bara några sekunder hade runt o välformat blivt platt o kantigt.
riktigt tungt.
men allt som hände emellan lycka o tragedi igår va massa bra saker.
focus på de så klart!

igår kväll va anna o jag bjudna på kiks-fest hos this lady..
lovisa in action!
..söta lovisa. här in action.

vår tutor ordande kak-kalas för att fira födelsedag tillsammans med susanna o säkert 20 olika sorters kakor.
en massa gott o en helt gudolmig morotskaka.
I like!
mycket trevligt o så klart hemma mycket senare än planerat.
fint de :)

ett mms från underbara oliver..
världens bästa oliver 2.
.. va klart dagens bästa i alla kategorier.
världens bästa kille ger mig tårar på kinden o en hemlängtan som känns i hela magen.
så stolt över denna lilla fantastiska människa.
saknar honom, älskar honom.
nåt helt vansinnigt mycket.
han är bäst.

ledig idag (wweeeeiiii)
men måste måste måste läsa.
på riktigt.

sen ikväll blir det kalas igen.
anna blir 22 på fredag o ska firas ordentligt idag!
middag, gott vin o sen partaj på a-bar.
yeah.

frukost o essential cell biology väntar.
nu kör vi!

pusshaj.

Kommentarer
Postat av: Empan

Gott me fest! Skont att hora att du mar val!
Sjalv har jag packat for att tillsammans med kyrkans alla ungdommar aka till havet nagra dagar. Tacksamt med semester med tanke pa inbrott o allt illa har...
Ha det gott o lycka till med plugget nu medans jag steks vid starnden...=)
Puss Emilie Anderas

2007-02-16 @ 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback