en hypokondrikers bästa vän.

här har vi dem, den glada skaran av alla mina bästa vänner.
leukocyter av all dess slag och en upprörd mastcell som alla skyddar min kropp från alla möjliga sorters angrepp.
din också.
tacka gudarna för dem!

mastcellethrombocytterbasofil granulocytt
neutrofil granulocyttmonocytlymfocyteosinofil granulocytt

men samtidigt är denna vänskapskrets föga socialt stimulernade.
utan mina mänskliga vänner hade livet inte varit mycket värt.
de småländska upplagorna..

oscar stol
oscar möblerar om på värdshusets altan.

ölsugna.
ölsuktande kvartett.
kanske lite ljug men törstig iaf!

rumlande
sötisarna becci o elin rumlar hem.
en spiknykter och en med någon promille i blodet.
visst är det svårt att gissa vem? :)

de danska exemplaren har inte fotats flitigt det sista när kameran varit i stycken men..
scrambled eggs.
.. den konverterade svensken får vara med på ett hörn iaf.
fint va? :)

oliver emil
en sötnos till. oliver i emilmysse.

felix plutt
och så den allra färskaste hansen, felix!
annars en riktig sjusovare men pass på, här är han vaken :)

med en fantastisk hemresa i ryggen blir det snart småland igen.
dejligt!

några dagar kvar på andra sidan sundet iaf, men måste säga att det känns helt okej.
finns så mycket att se fram emot.
becci o emil på besök!
eksamensfester.
fler eksamensfester.
inte läsa.
sommarlov.
småland.
familj o vänner.
mysa i åsas nya lya.
sola på buffys balkong.
gå på annas bröllop.
road-trips.
roskilde.
o tiden går fort.
sinnessjukt.

tio dagar sen jag korsade landsgränsen igen, och det har blivit mycket läsning det senaste.
eksamen nästa vecka o helt utan läsplan har bellis och jag trots allt lyckats få en massa nya bra-o-ha kunskaper.
ska nog se att tentan är biff!

så väntar sängen!

pusshaj min vän.

Kommentarer
Postat av: Pederoda

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback