lørdag.

vaknade av min kvittrande mobil klockan 9 imorse.
åsa serverade frukost på sängen - en stor tallrik full med kærlighed.
en god start, tak skat!
snabb dusch, frukost och så upp på världsmästarcykeln, som för övrigt rullar fint sedan karl och jag slått våra kloka vänstra hjärnhalvor samman!
georg, släng dig i väggen!
trampade öster ut mot rosengårdscentret för att möta upp anna.
shopping där och sen vidare mot stan för att spendera ännu mer av det välförtjänta csn-bidraget.
totalt idag så var jag värd en klänning, en latte, en smörgås, ett halsband, 4 avocado och ett par...

sunshine.
... jättefina solglasögon!
känslan att se världen genom tonade rutor igen är dejlig.

sunshine!


hemma på mina 16 kvadrat nu och har precis haft telefonkontakt med bror och världens bästa 3-åring.

- hej oliver! hör du vem det är?
- ja. det är du som är min faster.
- ja det är det ju! vad gör du för nåt?
- jag äter godis! becka, en gång va du hemma hos mig och lekte med mig. jag tycker att du kan komma hem till mig och leka med mig igen.

oliver är fantastisk.
vecka 14 ska jag till sturegatan och leka med riddarborgen, that's a fact!

saknad, längtan och lycka. på bild.
eksj?hofg?rdsbadet.bulgarien.roadtrip.?rydstr?leffes lounge.kista.papi och mami.bl?sfisk.elina.hammarby!I love NY.kys.tequila!astonvilla.

mm..

dags för power-nap nu.
ladda inför kvällens gallei!

pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback