naiv.

finns det saker som bara inte kan förändras?
baby blue eyes.
tröttsamt.
slitsamt.
ledsamt.
men snart är det jul och nästan allt känns lite bättre efter tårar i ett nystädat hem.

odense är allt annat än vitt och det är inte den lättaste av uppgifter att få fram julstämningen.
kommunen har gjort sitt och satt upp fin belysning i stadskärnan och tänder dessutom 1000 marschaller i kongens have varje kväll.
vår insats som i min och mina vänners har istället bestått av pepparkaks- och lussebullsbakning, glöggmys, hyacinter och svenskt julbord.
känslan är inte där riktigt ännu men väl på gång.

förra helgen blev jag varnad för bajs.
två gånger om.
- se upp för bajset!
rätt kul.

efter att ha gjort nästan ingenting idag är jag väldigt trött, så nu väntar sängen.
längtar till söndag, sävsjö och alla godisar där!

träd.

fjäderfä.

dance session.

lågor.

gul(d)fest.

challe.

liv.

fnitter.

calle.

pluta.

levande.

kors.

pepparkaka.


sia - breathe me.
från sista avsnittet av six feet under.
så vackert.


damien rice - I remember.
ångest per melodi.


bo kaspers orkester - brev.
från far till dotter?

the right person still gonna think the sun shines out your ass.
från juno.

med kärlek.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Håller med dig...allt känns botten. Men snart är det jul o då ska vi passa på att njuta av allt o alla. Du har två goa killar som vänta på dig här hemma.

2008-12-16 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback