fighting love.

jag har precis varit med om något fantastiskt!
sex and the city.
vad än för ont en förvirrad själ kan ha sagt till dig om filmen så tro inte på en enda stavelse.
i mitt tycke var den precis så underbar som serien.
så himla bra!

till andra härliga saker som hänt sen sist hör...
* en aprikosfärgad kjol från american apparel.
* häng med babs i camden.
* sol i hyde park.

tänkte bjuda på fler ganska så färska fotografiska ögonblick i det stora britanniens soliga hjärta.

vid omärkvärdiga piccadilly circus.
piccadilly circus. mkt omärkvärdigt faktiskt.

vintage á la brick lane.
vintage på vägen till brick lane.

like?
nya brillor på gång. like?

vill ha.
vill ha!

blomma 2.
blommor i hyde park.

blomma 3.
emmy i hyde park.

fundersam man i hyde park.
grubblande herre i hyde park.

blomma.
jag och blomman.

blomma 4.

gullegris 1.
kelgris 1.

gullegris 2.
kelgris 2.

gullegris 3.
kelgris 3.

hummingbirds.
hummingbirds på natural history museum.

inflammatory essays by jenny holzer.
ett par konstverk hann dokumenteras innan det kom till allmän vetskap att fotografering inte var tillåtet på tate modern.
nämen oj då, ursäka mig min herre sa jag o log försiktigt o fick ett leende tillbaka.
här jenny holzers inflammatory essays.
starka ord från människor med makt som med dessa ställt till med massa ont i världen utan att städa upp.

dagarna går snabbt...
inte ens en vecka av två kvar.
det kommer bli en ny upplevelse att vara i odense några dar sen för att jobba o bara vara.
märkligt.
men hilma härligt faktiskt.
skulle gärna vilja stanna här i london dubbla tiden, men samtidigt kan jag längta efter de primitiva sakerna hemma.
pynta i lägenheten.
dricka kaffe i stan.
springa i parken.
gå på grönsakstorget.
sy!

imorgon blir det musikal, nu sömn!

unlike carrie, still fighting not yet writing about love.
bisou.

Kommentarer
Postat av: Knutbettina

love the web site lots of luck love to see more poems


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback