sommarglöd.

sicken löptur!
har precis landat vid runda bordet efter en runda i den svala sommarnatten.
inte hade jag anat att staden skulle vara full av danskar (för övrigt av många fulla danskar) eller spåret upplyst av facklor strax innan elva på kvällen.
men så var det o att springa i mörkret till levande ljus o luftkastellet i öronen var inte alls fy skam.

fortsätter med att blicka tillbaka.
i maj när kristi-flygare skulle hedras fick jag småländskt besök av rebecka o åsa.
vi hade i alla fall tur med vädret ska sägas!
dagarna innan hade det regnat på odense men mina kära tog med sig solen från sverige.
bra drag!
vi spenderade helgen med...

shake.
dans dans dans!

lite lagom shake på torsdagen.
gjorde byn dagtid fredagen och lagade god middag med odense-tjejerna senare på kvällen.

hrmm.
I like big butts and I cannot lie...

röda åsa.
åsa på den smagløse.

lördag var egentligen planen att åka till köpen, men tanken på road-trip istället för tågresa kändes klart mer lockande.
så vi gav oss ut på äventyr till väst i åsas gröna pärla!

på roadtrip till århus.
mot århus!

fyndhörna.
rebecka på jakt efter fynd i genbrugsbutik.

på århus gågata.
becka o vilde på gågatan.

efter att vilde fyndat stort på second hand, jag hittat min kära dammvippa och allas våra magar fått god mat o kaffe på resturang längs med ån var vi nöjda.
så tillbaka mot odense igen.

tankning.
åsa fyller upp!

senare bakade trötta flickor lyxig pizza, åt massor av godis o hade en sån där ovanligt bra tjejkväll framför en mycket bra kärleksfilm.

söndag o dags för sista rycket innan småland skulle få tillbaka mina hjärtan.
efter att ha shoppat i syftet att fylla upp...
fyllebult.
...rebeckas barskåp...

naahh!
...gick vi till æventyrshaven...

bra försök.
...o njöt i solskenet!


annars i nutiden är det mycket av både jobb o läsning.
bellis o jag gör vårt bästa för att stimulera geniknölarna o bryter av med en o annan kopp te, marängsviss eller god lunch.
dags o hoppa i duschen o sen krypa ner i sängen nu!
det är ju en dag imorgon också, roy andersson och du levande till ära.



tchüss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback