kom dansa med håkan.

när jag gick upp för nu några timmar sen kändes det inte alls som tajmingen var inne för att lära mig hur bröstkörtlar fungerar.
nää, mer som tid för dans.
o med håkan på hög volym är chansen för att kunna stå still så liten så den inte finns.
anta utmaningen!



att döva dansimpulsen är vart fall bortom min fömåga.
hur klarade du dig?
har du inte hört nya plattan är det dags nu.
för sent för edelweiss.
sicken pärla.


sista veckan innehöll mycket jobb o också lite läsning.
även om jag är segstartad är jag på gång med mitt nya liv.
skam den som ger sig o när uppenbarelsen om att tiden är knapp kommer tränger sig förhoppningsvis också stressen på.
det ska gå!
i alla fall.
när veckan närmade sig sitt slut var det dags att dra öster ut till varma hjärtan i småland.
fredagkvällen spenderades hos mor o far med middag, så ska det låta och kaffe.
sena timmen i åsas soffa tillsammans med värden i egen hög person och elin.
lördag fynddag i vrigstad o sävsjö på älskade erikshjäpen o i mindre muntra vetlanda.
fortsatte med lek med de två underbara brorssönerna.
på kvällen blev det grillat med härligt tilltugg o vin ute i trullagården.

festen.
till bords i trullis.

valross.
valrossen.

åsa till bords.
åsa.

mat.
en bråkdel av vad det dukade bordet hade att erbjuda.

rödtott.
rödtotten rebecka.

snacks.
bara lite snacks.

zanna.
zanna mitt i maten.

familjen jonsson-larsdotter är vansinnigt duktiga på matlagning.
smaklökarna tackar för en kväll med mycket njutning o jag för sällskap i världsklass!

efter några timmars sömn var det tid att ge sig på söndagen.
upp i ottan indeed, ännu en gång tid att infinna sig i vrigstad.
klockan åtta denna gången för att promenera med elina.
ett kärt återseende på en tur runt slättsjön där vi till vår förvåning mötte en och annan snöflinga.
faktiskt.
efter havregrynsgröt åter till sävsjö för att leka av sig en sista gång hos bror med familj.

hansens.
felix, som nu mera traskar på två istället för alla fyra, jag och oliver.

vidare på brunch i trullis med amerikanska pannkakor.
yummie!
vi är som kanske känt ett gäng som gillar loppis.
vi är antika som åsa säger :)
så med mätta magar roadtrippade vi till grimstorp och fyndade så det stod härliga till!

fyndhörnan.

nattduksbord, plåtlådor, glasburk, tekanna (numera med ägare bellis, men det vet hon inte ännu), moccabryggare, vattenglas o även en väska som inte kom med på bilden för exakta tvåhundralappen.
najs!
o för den som undrar var det lite besvärligt men lätt värt att släpa med nattduksbordet till odense.
den satt som ett smäck i en blå ikeakasse!


snart kommer bellis o det ska wookas.
äta bör man annars dör man.
sen tror jag att jag ska försöka vara ett läshuvud.
wish me luck!
avslutar först med lite bilder från sushiafton hos mig på lindékollegiet.
odense versus japan starring vidar-andré wøien, emir hasanbegovic, isabella sjölander and rebecka hansen.
enjoy.

yummie.
sushi made by the ladies.

dukat.
dukat o klart!

drinkking.
vidar.

upprörd kock.
kocken vill inte bli störd när hon gör flamberade/kokta bananer!

emir.
emir.

dansdansdans.
dans dans dans!

around the world.
daft punk - around the world. try it out.

bisou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback