bu.

sicken spöklik vecka.
salt tack!
hur som helst.

att ha gjort nåt lite halvt besvärligt som sen efteråt känns så himla värt det är najs!
som att jobba fyra kvällar i rad en vecka.
att ringa vaktmästaren och får den där kokplattan som varit obrukbar i mer än ett halvår fixad. plus kylskåpslampan och duchmunstycket.
att klacksparka. igen. och igen. och igen.
att tvätta mitt i veckan så man slipper det i helgen.
att bestämma sig vilken buss man ska åka med till alperna. sen, tidig, sen, tidig, sen...
att gå till tandläkaren och ta ett steg på vägen mot rakare, färre och gladare tänder. det ska ju göras.

socialt liv hade man inte.
lätt att få tag på var han inte vaktis.
kicka har jag gjort allt för sällan men träning ger färdighet.
man fick sova nån natt i en luftfuktighet som borde påminna om den i regnskogen.
så stor betydelse hade det inte.
dyrt blev det.

men nu är det så jävla värt det!
och.
det är snart helg.




jag var tvungen. whitney kom på radion och jag gormade med.


ache. it hurts with every heartbeat.

sötnos.

natti.

Kommentarer
Postat av: Din vän bettan

Hej min pudding... JAG ÄLSKAR DIG!! hajjar du! vill att du ska vara hos mig i dag. puss

2008-11-27 @ 12:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback