leksand.

ny tid ny strid.
så har det varit upp till bevis gällande könsorgan.
får hoppas det gått väl, om cirkus gurka en vecka kommer svar på tal.
nu ger vi oss på kroppens egna Ragn-Sells, kära små njurar.
framför allt är det vansinnigt långt kvar till nästa tenta och det gillar jag!

sterling gick till min förtvivlan i konkurs för ett tag sen.
lite bevärligt då detta före numera detta flygbolag skulle ta mig en bra bit av vägen till larsdotter i leksand.
bet i det sura äpplet gjorde jag och började jaga nya biljetter.
tyckte det hela löste sig ganska bra, fram till två timmar innan avgång då mitt färdbevis visade sig vara personligt men inte ämnat till min person.
man kan tycka att allt tydde på att det inte var meningen att jag skulle åka, men gjorde en nervös chansning som gick hem trots allt.
och oj så glad jag är att det verkligen blev av för min resa har varit alldeles... alldeles... alldeles underbar!

tordag övernattning hos bellis, lunch med elin, kvällsmys med rebecka, siri och roomien johanna.
fredag ljuvlig sovmorgon, husmanskost á la joans, kostympyssel, leksandsstros, soppmiddag och glögg.
lördag mer kostympyssel, mumsig lunch hos ingegerd, hjälpa jonas i köket, äta smarrig trerätters och lakridsfudge, konvertering till sjögräs och dans dans dans!
söndag härlig sovmorgon, pizza, bullbak, kvällsmys och småprat inpå småtimmarna.

tyll.
tyll.

verkstad.
rebecka larsdotter.

johanna.
roomie johanna.

limma.
rebecka in action.

systuga.
systuga.

ingegerd.
mamma ingegerd.

sjögräs.
sj...

mer sjögräs.
...ög....

ännu mer sjögräs.
...räs.

SpongeBob.
sponge bob!

seaweed.
sjögräs!

tofspingvin.
undervatten-tema förklarar tofspingvin + maneter.

rebeckor.
rebeckor i kostym.

svamp bob fyrkant.
darling R.

musslan.
johanna som mussla.

godis.
godis!

godisar.
godisar!

siljan strand.
båtar vid siljan.

båtar.
bruna båtar vid siljan.

siljan.
sten vid siljan.

snäckan.
moi.

bär.
brunt bär.

blått bär.
blått bär.

fler vita bär.
vitt bär.

vita bär.
fler vita bär.

organ?
organ? dödskul!

måndag time to go back, siljanpromenad, mer stockholmsstros med elin, middag hos anton, buss till köpen --> tis och tåg till odense.

väl tillbaka i O-town smyger allvaret sig försiktigt på med lite skola och lite jobb, men som sagt... bara försiktigt.
idag fyller vilde 22 (hipp hipp hurra!) och imorn ska hon firas med middag.
på fredag blir det ännu mer mat och pyssel inför lördag då challe och jag åker till köpen för att sätta sprätt på välförtjänta csn-pengar och dansa dansa dansa till white sensations hela natten lång!
livet är rätt bra egentligen.



sov gott min vän.

Kommentarer
Postat av: emma

härligt härligt härligt!! svampen var ju underbar!! hoppas att allt är bra med dig snäckis. puss

2008-11-13 @ 11:11:44
Postat av: Daniella

Hej!

Jag behöver komma över en Svamp Bob fyrkant dräkt som ska användas för att överraska ett barn på onkologen på avd 64 i Lund. Såg på din blogg att det fanns bilder på en hemmagjort. Du får gärna mejla information om hur det gjordes, material och dylikt. Skulle vara jätte tacksam för hjälp.

Mvh

2009-02-01 @ 12:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback