salt.

canons ixus har varit en allt annan än lyckosam kamera i min ägo.
5 kort höll den i lördags när jag, charlotte och thomas med kompani skakade rumpa hela kvällen och natten lång.
resten fick mobilen stå för.
white sensation var hur som helst galet kul!

spegel spegel...
challe.

vita-
vita.

sensations.
här uppe bor alla dj's!

anemon.
kameleont är den också. så fin så fin så!


det är så klart inte så att man själv kan välja om man ska påverkas av något eller inte.
men ikväll har jag kommit till insikten att jag ibland kan vara dålig på att klacksparka och ta den där nypan med salt.
himla mes.
spöken spökar och kommer alltid att spöka, no reason to be afraid of them.
hur svårt ska det va att ta kontrollen?
vad är det konstruktiva med att gräva ner sig i ett hål som snart sammanlagt skulle räcka ner till kina?
nada.

så här drar jag den imaginära gränsen, spelar några godnattsånger för dig, klacksparkar och tar en nypa salt, kryper ner under ett härligt duntäcke och somnar lycklig utan grubbel.


dave dee, dozy, beaky, mick & tich.


carla bruni.



bon iver.


anthony and the johnsons.

sleep tight and do good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback