stackars liten.

everything comes to an end.
kalla mig barnslig när jag sörjer en futtig penna, men även en så vardalig ting kan lämna ett tomrum efter sig.
och just denna penna har varit alldeles speciell.
10 olika färgval har satt guldkant till och med på en och annan måndag.
hoppas innerligt att jag hittar en ny inom en snar framtid.

sjunger på sista versen.
så här ser det ut när det kommit en käpp i hjulet...

koks i maskineriet.
...eller koks i maskineriet som dansken säger.


men kan glädjas åt att slutet på en kärlekshistoria följts upp av en ny förälskelse, bon iver.


tentandet har börjat och imorn smäller det högt, och efter den stora prövningen bär det av mot nueva estocolmo.
wish me luck!

kys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska hålla ögonen öppna efter en värdig efterträdare! Ska själv berika mitt pennfodral med denna vackra skapelse som desutom doftar så gott.

Hoppas du får en bra helg i din sjögräs kostym, du kommer vara det vackraste sjögräset!

KRAM!

2008-11-06 @ 18:58:25
Postat av: malin

-

2008-11-06 @ 18:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback