steg.

klockan säger kryp ner under duntäcket.
huvud, kropp och själ däremot känner att fingrarna skulle kunna skriva länge till.
det finns bubbel som vill ut.
denna lördag som ganska nyss slog över till söndag har varit en otroligt fin dag på så många sätt.
det låter och är rätt konstigt men jag kan nästan redan sakna den.
en så kravlös dag med massa nyttiga kliv.
solsken, frukostpolare, parkvän, kaffekompis och varma middagssällskap - jag är himla glad för knuffen i rätt riktning och en väldigt bra dag.

tips!
gå ut och lapa höstsol innan löven trillar av och alla färger försvinner.
solen är en god men högst opålitlig vän så jag tror det är en god idé att passa på helt enkelt.

igår dansade jag mig svettig och lycklig till tidig morgon.
recept på det:








á bientôt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback