semla.

se vilka godingar!
jag var inte lika hardcore som åsa som fick gjort oändligt många kanelbullar med feberfrossa i kroppen.
men dryga 50 semlor fettisdagen till ära blev det, och inte en munsbit finns kvar.
då delade jag guldet med i alla fall 20 personer ska tilläggas, varav vinnaren fick i sig 5 fastlagsbullar.

semlor!


så 80 nästan 90 men ändå nu.




fick småpratat ett stycke in på småtimmarna och nu är jag lika trött som jag förtjänar.
men god morgon onsdag, nu kör vi!

stor kram.

Kommentarer
Postat av: bettan

men jäklar vad fina de blev! bullarna! jag drar mig från att skriva brev till konstfack och skriver till dig istället. mycket bättre! men framför allt lättare. hoppas du får en jättehärlig dag. älskar dig. puss

2009-02-25 @ 13:54:40
Postat av: isabelle

kom jag tvåa då?

2009-02-25 @ 16:45:05
Postat av: Klås

Tjyvsiken vad de ser goda ut. Ska vi byta en påse bullar mot att du kommer hem och fixar en sådär goding till mig?

Okej, då säger vi så.

Saknar dig min sockertopp.

Puss

2009-02-26 @ 21:31:51
Postat av: Åsa

Snäckan för fasen skriv något nytt nu!!!

2009-03-20 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback